Re: prosjekt multivariable frekvensanalyse

Espen Helle (Espen.Helle@itk.ntnu.no)
Thu, 11 Apr 1996 14:35:11 +0200 (MET DST)

On Tue, 9 Apr 1996, Sigurd Skogestad wrote:

> Date: Tue, 9 Apr 1996 19:05:12 +0200
> From: Sigurd Skogestad <Sigurd.Skogestad@kjemi.unit.no>
> To: stemic01@odin.mimer.no
> Cc: espenh@itk.unit.no
> Subject: Re: prosjekt multivariable frekvensanalyse
>
> Hallo Espen,
>
> Jeg greide ikke aa faa ut postscriptfilen...
>
> Kan du sende en kopi i internposten.

Greit,
det var mye problem med aa faa det til, og saa gikk det ikke
alikevel... (Trolig har det noe aa si at det er send via msdos maskin.)
Men jeg oppdaget at Einar holder paa med DV kollonne(som jeg innbiller
meg at jeg valgte).
Derfor lurer jeg paa om jeg boer bytte. Da kunne LV og DB konfigurering
vaere greit. Jeg tror jeg da boer velge DB siden den ikke er brukt i alle
eksemplene i boka.
Er det greit eller har du noen synspunkter paa det ?
Jeg er egentlig helt aapen.

Espen