Re: gain scheduling av h-inf mm

From: by way of Sigurd Skogestad <skoge@chemeng.ntnu.no>
Date: Thu May 22 2003 - 08:50:39 CEST

Date: Wed, 21 May 2003 19:24:19 +0200 (CEST)
From: mhovd@falk.itk.ntnu.no (WWW daemon apache)

Guttorm,

som jeg vel tidligere indikerte, saa er det Ian Postlethwaite (Skogestads
medforfatter) som virkelig kan disse tingene. Det greieste hadde kanskje
vaert om
du kunne faa hans e-mail adresse fra Sigurd, og spoerre han direkte. Jeg skal
likevel proeve aa gi noe input...

Jeg har ikke vaert i stand til aa se paa Walkers paper, har bare tilgang paa
elektronisk versjon av International Journal of COntrol fra 1997 av.

Mine forsoek paa svar finner du nedenfor.

Mvh
Morten